YVONNE KUNSTENARES FOCUS OP DETAILS EIGEN WERELD STEUN ONDERZOEK AUTISME

18-10-15_ST_AUTISME_RESEARCH_0039-2_bewerkt

Robert Verwaaijen

(Amsterdam) is oprichter van Keen Venture Partners, een venture capital fonds dat in snel groeiende technologie bedrijven investeert. Hiervoor werkte hij voor Prime Ventures in Amsterdam en was hij  consultant voor de Monitor Group in New York en Londen. Hij is tevens bestuurslid van de Engelse zusterstichting Autism Research Trust.
18-10-15_ST_AUTISME_RESEARCH_0031-2_bewerkt

Sjef Pieters

(Blaricum) is werkzaam voor Source UK Services in Amsterdam. Als Head of Netherlands and Nordics is hij verantwoordelijk voor de business development en relaties met institutionele beleggers zoals pensioenfondsen, banken en verzekeringsmaatschappijen.
18-10-15_ST_AUTISME_RESEARCH_0026-2_bewerkt

Patrick Wiercx

(Eindhoven) is onderwijsjournalist bij De Persdienst van Wegener in Nijmegen, dat aan de zeven Wegenerkranten artikelen levert. Hij is mede-oprichter van Stichting De Bastide in Eindhoven, een ouderinitiatief dat streeft naar huisvesting voor jongeren met autisme. De komende jaren realiseert de stichting 44 appartementen in Eindhoven.  Hij studeerde eerstegraads pedagogiek (onderwijskunde) in Tilburg.
18-10-15_ST_AUTISME_RESEARCH_0077-2_bewerkt

Marlou Heskes-Van ’t Hoofd

(Mierlo) is communicatieadviseur, docent en zorgcoördinator bij de Fontys Hogeschool ICT in Eindhoven. Voor de Master Special Educational Needs doet ze onderzoek naar talentontwikkeling van studenten met autisme vanuit de positieve psychologie. Daarnaast heeft ze gestudeerd aan de Hoge Hotelschool in Maastricht en voltooide ze de doctoraal studie Bestuurs- en Organisatiewetenschap in Utrecht.
18-10-15_ST_AUTISME_RESEARCH_0089_bewerkt

Judith Warringa

(Waalre) is mede-eigenaar van Ambags Advocaten in Eindhoven. Daarnaast is zij afgestudeerd aan de Fotoacademie en werkt als deeltijd portretfotograaf. Momenteel volgt zij een Master of Sportmanagement aan de Management School of Maastricht. Als oud professioneel tennisser een perfect aansluiting op haar interesses.

Doneer ook

Wij stellen een bijdrage voor het onderzoek in Cambridge zeer op prijs. U kunt uw bijdrage overmaken op bankrekening NL78ABNA0413193160 t.n.v. Stichting Autisme Research te Amsterdam.

Stichting Autisme Research heeft de ANBI-status (Algemeen Nut Beogende Instellingen), waardoor u giften kunt aftrekken bij uw belastingopgave.

Alvast heel erg bedankt!